Aug 29, 2010

black and white contest..

salam AHAD...
yuhuuu...
ari ni mase bukak blog ni...aku di tag oleh sahabat aku si MAkcik Liena...
utk join contest ni..
cm berminat plak..huhuhu...so....Makcik Liena oi..
aku join ni..haha...

kt bwh ni syarat-syarat contest tuh...


  • Pertandingan ini bermula 26 July berakhir pada 6 September 2010.
  • Hadiah merupakan wang Ringgit... dan akan dihantar melalui akaun bank... jumlah dirahsiakan...
  • Anda hendaklah meng-Upload gmba hitan dan putih sahaja... dan untuk mengelakkan penipuan... gamba itu mesti gamba anda sendiri... kalo d orang lain menyelit2 tu takpe... janji anda mesti berada dalam gamba tu... Susahkan?? hahhaaaa... nak dapat duit memang la susah sikit.
  • Anda hendaklah menjadi salah sorang follower.KLIK SINI
  • Banner atas nie mestilah diletakkan di slidebar blog anda... ala selalu yang kat tepi tu...
  • Tag at least one person... banyak lagi bagus... dan pastikan orang yang anda tag tu tahu yang dia di tag..
  • sila tinggalkan link yang anda upload gmba anda tu kat comment post ini.

    kat bawah ni pic yang di petaruhkan.....
    hope rezeki menyebelahi aku..huhuhu...




    aku nak tag si 

    Mish Natrah Roslan De Silva

    &

    huhuhu...=]

    No comments: