Sep 1, 2010

Holiday Inn Glenmarie



Al Kesah untuk hari ni pula..
1st aku kt opis dapat kad raya dari sub cont..
sangat la bahek ati mereka...
ni merupakan kad raya yang pertama utk raya tahun ini...
sangat cantik kad tuh..berkenan la plak...
huhuhu


comel kan kad ni..huhu..terharu beb..huk3

after dat..petang td..ak and geng aku 
group WO unit bergegas ke Holiday Inn kt Glenmarie..
ape lagi kan..berbuke pose bersama PLUS la..
bes tempat die..
kiteorng nye meja..
dekat ngn pool ok..ase cm romantik je..bes knye lau dpt melepak ngn kekasih hati kt cni..
(sempat lagi kot aku berangan time tuh..haha)

pic kat atas ni..sebahagian je makanan yang kiteowng mkn...
after amek pic ni...bape kali round da kami makan..banyak sangat2..






kat atas ni merupakan menu-menu yang aku mkn td...sangat la banyak..
ni sebahagian je taw..lom masuk yang lain-lain lagi...
bertambah la berat badan aku hari ni..
ahhaha..=]

No comments: