Oct 4, 2010

Family Day..Kuala Linggi


Family day kali ni bg department MOD terjadi di KM Chalet Kuala Linggi....
tempat die sangat bes and aman je..yela..kawasan kampung memang menyenangkan..(jgn jelez..huhu)
aku kesane dengan Kak Ina dan Kak Jue.

macam-macam xtvt yang kiteorg wt kat sane..
sangat seronok..
hadiah dan lucky draw semua staff gerenti dapat
cz semua xtvt,event dan hadiah ni di sponsor ok...

malam tuh ber BBQ la...
banyak giler..
antara nye ikan,kambing,ayam,udang dan sotong..
sangat la banyak..
and pengalaman paling bes..mlm tuh kiteorng mkn dalam ribut n tempias ujan...
sangat kelakar.

esoknye pulak pertandingan membina istana pasir...
aku nye group diberi nama uda dan dara...hehe..
sebab semua bujang2 belaka..

Otw balik aku,Kak Ina and K.jue..
merayap la..p kenduri kawen sedara K.Jue kat Senawang then p ke Nilai 3 and Nilai Square..

ok ak mls nk cite..layan la pic2 yang aku upload kan ni..
xde edit2 pn..cz aku skng tulis entry kt opis..
so xde photoescap nk edit pic..
hehe..
zasss...


 ni Tengku Zahira anak kepada Abg Tengku sangat comel
 ha ni la istana pasir group aku, dapat No2 ok..terer kan.santek x??kretif x??hahaha
 ok saje nk mencapap pic ni...n saje nk kecoh cz 1st time pkai kasut heal tajam cm ni p kenduri kawen..kasut pinjam dr K.Ina ok..sebb ak pkai sendel je mase p family day..so p kenduri kene la lawa cikit..huhu

 Qistina Batrisya..(lina ko jgn jeles ok..aku dpt main ngn die kat sane..saje nk tunjuk pic ni kat ko..haha)
 lepaking di tepi pantai..

K.wan and K.Zura..kami satu bilik..=)


ni la group Istana Bujang..

1 comment:

liena said...

arrggghhh. jelesss. budak tu makin tembam. geram aku tgk gmabr dak ni. hehehe.