Jan 26, 2011

Keajaiban,kepelikan, kekesahan

Kepelikan berlaku dan disedari pada malam tadi..
apabila kami sekeluarga mau keluar utk ziarah-menziarahi..
so mase nak p start kereta..
lom sempat ak bukak lock kete..die da terbuka sendiri..
so aku bajet-bajet la..ayah aku yang bukakkan dari atas guna kunci lagi satu..
so..kejadian yang sama mase mau pulang dari rumah makcik aku terjadi..
apabila ayah aku nk buka pintu kereta...
pelik.pelik.pelik

so mungkin, lock/alarm ni x boleh berada dekat ngan kete..
huhu...sangat misteri and pelik

sampai je rumah...gegas-gegas tolong adik kecik gua yang ngade-ngade nak ikot padahal keje skolah melambak-lambak...
so ak menolong la beliau menyiapkan homework BI nye..
da penat sengkang2 mate and berjaya menyiapkannye..tolong plak teman die susun buku
tengah susun2 buku folow jadual waktu..
tengok-tengok subjek BI xade besok..
Adek aku ni memang tol2 wat lawak r...

No comments: