Mar 7, 2011

Di Sebalik Tasik Permaisuri & Tasik Titiwangsa

Ahad hari tu adalah hari untuk bersenang lenang bersama keluarga..
tetapi sebelum tu..haruslah berjumpe dengan si rakan-rakan yang rindukan kite dulu..hehe..
dalam 1 hari..2 tasik di KL ni aku tuju sampai xsempat pergi Booth Catalyst kat Shah Alam..
sob.sob.sob..sedeh gilew2 la cz xdapat pegi..tapi xpe..
if ade lgi..aku akan pastikan dapat pegi..insyallah..

So seawal pagi aku da meneman ayah ke Tesco..
aku ni memang penggemar pegi Tesco..lagi-lagi kalau Tesco Ampang..
suke ngan suasana kat sane..hehe
balik je twos siap-siap mau p Tasik Titiwangse coz ade wedding abg aku nye kawan..
gegas-gegas naik star..seb baik pantas
so aku memeriahkan majlis je la..wahaaa..makan dengan rakus..sebab lapar giler

ok ni adelah ila membe PLKN yang palin rapat sekali..dapat la merase kereta baru die..besh2..ade lagi sorang..xde amek pic ngn die gune fon aku lew..

so petang tu plak..
saje gedik2 ajak ayah p Tasik Permaisuri..
coz nak test kasut sukan baru and...
sebenarnye aku nak makan sengkuang kat sana..
sangat suke sengkuang..berderet orang jual sengkuang ok..
korang boleh pilih je nak makan sengkuang yang mana satu kan...
akhirnye..tercapai gak hajat nak makan sengkuang..

sengkuang yang rakus di makan..sedap sangat-sangat
bersama Helmi adek aku...joging ngan die la..termengah aku keja die..
da lame kot aku x aktif bersukan ni..

ayah dan ibu yang berdating mase anak-anaknye..bermain keriangan..
hehe..

No comments: