Mar 22, 2011

World Kidney Day Run

Ehem..ehem..
ahad lalu adalah hari dimana menguji kecargasan dan kekuatan kaki..hehe..
aku ni rajin benor menjoinkan diri utk kempen ni...yela..saje suka-suka nak isi mase lapang kan,,

so cadangnye nak gerak kol 6 pagi kunun-kunun nak jadi peserta terawal yang sampai..
alih-alih..kol 7.30 baru sampai dataran..sangat bagus la kan..sebab start larian kol 7.30..(xmenepati mase langsung kan..=p)
Tepat dorang lepaskan tembakkan..kami pun baru je sampai kat khemah pendaftaran..ish2..
semua peserta da pecut laju tinggalkan dataran
tapi kami tetap ambil bahagian  
so ape yang kami lakukan..juz berjalan kaki dari mula sampai la di garisan penamat..
lagak kami macam pelancong ok..berjalan sekitar bandaraya KL ni..huhu
so xnak la cerita panjang...layan gambar ok...zaasssss

bersama nana si driver yang kelewatan..huhu

muka pelancong yang ceria..haha

si pelancong berjaya hingga ke garisan tamat dengan muke yang ceria
(maaf muke kegelapan efect kamera murah..hehe) 

bersama model buah pinggang kite ye..sepasang..setiap kehidupan di ciptakan berpasang-pasangan..ceewaahh

pelumba basikal yang hebat-hebat belaka dan pantas bangat...

so..sempat jugakla aku wat cek kesihatan..
dan cuci-cuci mate kat sane..hehe..
neway bes sangat..=) 

2 comments:

lienahamdan said...

hebadddd! :)

Asma Ahmad said...

hehehe... cuti2 mlysia.