Apr 22, 2011

apakah sarapan pagi anda??

Setiap pagi..apakah yang anda makan??
kalau pagi-pagi menu harian aku adalah...

* Nasi goreng
*Cekodok manis/pisang/ikan bilis/kobis
*lempeng
*mee goreng/bihun
*nasi lemak
*kuih muih
*roti bakar

senarai menu di atas adalah wajib ade la kot setiap minggu..
ade yang ibu aku wat..and ade yang ak beli sendiri..beli bile xsempat nak makan kat umah..
sebab ak percaya...semua orang menu sarapan pagi adalah sama macam aku bukan??
sila hangguk kepala anda yea..hehe..
 sebelom sarapan..aku akan makan sebiji VCO bagi mengelakkan selera makan yg tinggi..
dan di mulekan menom air masak ok..
bagi mencuci dalaman...

di office adalah wajib..wajib la kot aku rase..secawan Nescafe yang dibuat oleh Tea lady ..
sangat sodap ok..i like it..and standby satu botol air kosong atas meja...
alhamdulillah...


No comments: