Apr 4, 2011

Mari Menimba Ilmu

Sesekali join makcik-makcik pun ok jugak..
tapi xpe..aku x kesah ngan semua tuh..
disebabkan minat dan teringin menimba ilmu..aku leh je masuk ngan group makcik-makcik ni..
terutama Cik Bedah Kedai..memang kamcing ngan aku sejak 6 tahun yang lepas..
memang best la..
kalau ade pape program berkenaan dengan bakery..
musti die inform aku..
baru-baru ni..kat umah die ade orang wat demonstration bakery kat umah beliau..
so aku pun merelakan diri menjoinkan diri..di masa lapang yang xterisi dengan sebarang xtvt.
maklumla..menuntut la ilmu dimana-mana..
tapi jangan la yang bertentangan dengan pegangan agama Islam ye kawan-kawan..
jom kite cuci mate...

untuk tepung 500g boleh menghasilkan ...
pizza 2 biji..nyum-nyum..sodap..

dan roti pelbagai jenis dan rupe bentuk yang menarik...cantik kan..

cara-car untuk membuat mee sendiri..xperlu lagi beli di kedai..hehe

Guru kite pada hari tu..Kak Siti...sangat komited menerangkan kepada kami...

so bertambah lagi ilmu bakery aku ni...=)

2 comments:

nor_asna said...

da boley buat then bagi aku rase..HAHA

Unknown said...

ok bole aje beb