Apr 17, 2011

OM Burger

Bangun pagi sabtu adalah semangat untuk pendakian Gunung Dato..
tapi dibatalkan last minit..coz hujan..
so aku pasrah jew la..walaupun dalam hati adalah keciwe

So tengahari ut juz folow family aku ke kenduri..
membe satu flat dulu.. kawen..
alhamdulillah..kawan aku kawen lagi..(aku bila pulak??)hahaha
semoga kekal hingga akhir hayat..

pic penganti xde..ak bagi korang tgk pic aku and adek aku jew la..hahaha

Berbalik kepada tajuk asal..
kenape OM Burger???sebab Makcik Liena ni kate..sangat sedap ini buger
so ape lagi..kenela meneman Makcik ni..
so driver malam tu..Due la menjadi mangse makcik Liena..haha..aku plak jadi bos dok belakang..haha
memandangkan kami semua x taw di mana terletaknye OM Burger tuh..
so langkahnye adalah..menggunakan GPS/Garmin..seb baik la ade kalau tak..sesat la..
da la area Ampang tuh xberapa nak taw..kalau area Shah Alam or Putrajaya tu..taw la jugak.
ok..ok..seterusnye..adalah mencari Lorong Kolam Air Lama...
dan akhrinye kami berjaya jumpe OM Burger tu..
oleh kerana terlalu awal kami sampai..
kami pekena mee goreng mamak and satay dulu..
seb baik area situ ade kedai makan..kalau tak..tercongok je la kami kat situ.
so area situ walaupun nmpk kecik..tp sangat bz oh dengn kereta-kereta mewah yg melepak kat situ..

pic semase waiting beger siap..maseh boleh tersenyum..haha

pukul 8p.m ke atas barulah kedai OM Burger tuh bukak..
alhamdulillah la bukak..kalau tak bukak...mesti muke Makcik Liena tuh keciwe..
yela..orang dari Batu Pahat datang Ampang semata-mata cari Burger seketui..
mane tak keciwe kalau xdapatkan..haha..

ok ni lah gerai OM Burger..budak kecik tuh..sgt pandai wat buger..
rasenye nanti die lah perwaris kedai ni kot..huhu..pandai-pandi je aku kan..

ok OM Burger ni bukak kol 8pm until 5am
terletak kat Lorong Kolam Air Lama, Ampang

neway tenks pada Due as a driver sebab sudi bawak kekasih hati Makcik Liena and I kew sane ye..


No comments: