Apr 13, 2011

semangat yawww..

Adalah sangat perlu melakukan sesuatu perkara yang terlintas pada fikiran kita dengan segera..
sebab kalau tak dapat lakukan rase macam tak puas je..
so semalam adalah membuat OT tanpa di pinta..
Report akhir yang nak di hantar pada bos mengalami sedikit komplikasi sehinggakan terpaksa membuat formula
dengan segera untuk mendapatkan report yang santek gitu..
so usaha adalah berjaya..

Diri dah berjanji pada adik-adik untuk membikin roti..
tapi kerana OT tanpa dipinta
membuatkan aku rase cam malas giler nak buat..
tapi seb baik ibu aku pandi pujuk aku.
yela masing-masing rindu dengan roti buatan aku (perasan je ni..hehe)
so semangat adalah perlu kerana kali ni buat roti menggunakan resepi laen..
sangat teruja bila lihat doh kembag gilew yaww..
semakin bersemangat la aku ni nak membakar..
tapi oven buat hal la pulak..
tapi xpe..oleh kerana dikurniakan otak yang berfungsi untuk berfikir..
aku mendapat altenatif baik punya (malas nak habaq kat hang pa)..turut dibantu Ibu tersayang..
akhirnye misi malam tu terlaksana dengan jaya
dan menjadi habuan sarapan pagi tadi..semua gembira dapat makan roti free..

No comments: