Apr 20, 2011

Tangga & rokok

Korang percaya tak??
kalau ade tangga..di situ ada rokok..
macam da jadi perumpamaankan...
sebab ape aku cakap camtu?
sebabnye...selalu kalau aku ni jalan-jalan kat tangga...
mesti ade puntung rokok..tak pun orang nga merokok..
lagi-lagi kalau ko p kat soping complex..kompem ade yang melepak kat tangga untuk merokok..
yela..kat dalam soping complex mane boleh merokok..dalam aircond plak tuh kan..
tak pasal-pasal kene saman..haha (tapi aku rase macam xde je yang kene saman kalau merokok kat tempat awam even ade cakap akan dikenakan denda kalau merokok di tempat awam)



so kat opis aku ni pun xterkecuali la kan..
rutin harian aku adalah panjat tangga p opis kat atas..(al maklumla..despetch ikot tangga/despetch satu tingkat..haha)
so akibat malas nak tunggu lif..aku naik la tangga..sambil-sambil tu..boleh la bersenamkan..huhu..
then kalau naik tangga..mesti jumpe dak opis aku..LELAKI melepak beramai-ramai merokok..
da jadi satu permandangan yang biasela kan..
kalau aku nak turun balik..mesti dorang semua hilang...magic betolkan..haha

2 comments:

Mrs. Amad said...

yeeewww..nyampah gn orang yg merokok kat kdai makan..nak nak pulak dok sbelah saya..rase nak je bacakan yasin..

eintanliana said...

haha...sampai bace yasin tu xleh tahan..
da btol2 mnyampah nmpknye..huhu