May 10, 2011

Milo yang tAk Lekang

Entry macam curious je kan??huhu..tapi macam tak jek..
ha lantak la disitu..huhu
ehem.ehem.ehem...batuk sekejap akibat cuce panas dan berpanas..
oleh itu ade sedikit kerosakkan pada kerongkong so menom air kosong bebanyak ye kengkawan..muahahahahah
sebenarnye nak ceghite kat korang..saje-saje je nak cerita ni ha..

sape kat sini kecik-kecik suke menom MILO angkat tangan...
ok2..aku yang angkat dulu ok..dengan banggenye..huhu bg aku la kan amat fofular la jugak air Milo ni....mase aku kecik hingge dewasa kini...
tapi kat umah suke menom milo panas buat sendiri..kat lua Milo Ais Satu Abe..(tetibe terloghat klate plak kan..apakah??)
ha begitu la resam dunia..(tetiba plak..)..habit suke menom Milo ni da beralih arah kat adek aku plak..(dolu-dolu peminat Milo gak aku skang ni..sekarang Nescafe la beb..baru nampak dewasa..hakalaaaaa..kah2)
ko bayangkanla da nak tido da siap selimut bagai tinggal nak pejam mate je tuh
boleh plak bangun balik sowh aku wat Milo sebab dat nite x menom lagi..haiyaa..ini macam pun ada ka??
kalau aku teros tido kot..
sebagai sorang kakak yang ayu lagi penyanyang(puji lambung-lambung..lalalala =p) poie la buat Milo untuk adek tersayang..kang ngigau plak dalam tido..tak pun aku xleh tido..sebab dok asek sebut-sebut je "AKAK..NAK MILO"..baik aku setelkan Milo die dulu...



No comments: