Jun 28, 2011

Testimoni VCO SOftgel Catalyst part 2

Halo..halo...
meh sini rapat-rapat..mau dengar tak testimoni aku after ambil VCo Softgel ni selama 5 bulan?
wah..rasa macam sekejap je masa kan...da 5 bulan aku ambil VCO Softgel ni sebagai makanan rutin aku..

apa yang aku alami selepas ambil VCO ni adalah...

1. tiada lagi senggugut ketika time period..ini sangat hebat wa cakap sama lu..hik2..
2. kulit makin gebu ye...bila pakai makeup rase bertambah cun..hehe
3.sistem perkumuhan semakin lancar..hoyeekk
4. selera makan sekejap kuat sekejap menurun..suke.suke.suke
5. berat badan sudah ideal ye..
6.semakin cargas dan bertenaga

kesan-kesan diatas adalah tidak direka..tetapi aku alami sendiri..
TAK PERCAYA???
tanyalah aku..

3 comments:

honey amour said...

salam kenal...nice blog..oredy follow..jom join kontes kat my blog :))

Contest---> : 'AKU SAYANG DIA'

jgn lupa join ye :))

BeeWhiteRoses said...

Sy dah pakai vco ni..memang terbaekkk!! hehe..dear, sy minta izin guna you punya testimoni ye..^^

raflessia07 said...

salam. saya ada oder vco . rm37 jer.. heee ... jom cek http://ordervco.blogspot.com/