Aug 1, 2011

Kisah Di Area Jln Tar

Sabtu lepas tanpa dirancang...
berjaya jugak menempuh perjalanan ke KL..(macam jauh je plak perjalanan aku ni kan..huhu)
thanks to Waie kerana menggerakkan / menemani aku beli baju raya..kali ni..sangat-sangat la best

walaupun aku terpaksa menunggu kamu wahai waie..
tapi tak pe..aku paham bebenor...naseb baik aku ni penyabar orangnye...boleh melepak tunggu ko kat tangga LRT sambil cuci mata tengok gelagat orang yang ramai gilermemeriahkan KL hari tu..
pelbagai fesyen di gayakan..dan tentu sekali amat bergaya kepada mereka yang berjaya
membawa keluar barang dengan menjijit plastik SOGO..and aku percaya mereka ni dari pagi-pagi buta lagi da terpacak depan sogo maklumla..SOGO wat sale giler-giler babeng punya..huhu..taniah buat anda sekalian..=)
dalam menunggu tu..berbunyi jugak perut aku ni..
dalam hati mengharapkan waie cepatla sampai..naseb baik ko tak lambat sangat..perut sudah lapar sampi tak tertanggung rasenye..

sambil menunggu waie sempat la gak snap suasana jam di depan sogo

so lepas waie sampai tu..terus gegas-gegas pergi ke Subway tapi macam tak meriah je la pulak..
sebab tak pernah nak makan subway tu kan..terus berlalu meninggalkan nye..and say bubye..hehe
terus menggerakkan diri ke KFC..pergh memang ramai giler-giler orang..nampak gelap je dari luar..memang dasyat situasi masa tu..terus buat keputusan makan kat A&W je aku akui memang ramai orang jugak..tapi better dari KFC la..tapi kau kene la beratur sampai 1 jam lebih baru sampai turn kau nak mengorder..terseksa bukan?aku sampai da lenguh-lenguh kaki berdiri..juz take away makan kat lua tepi jalan..ramai yang dok menjeling ke arah kami..
mungkin mereka jeles kerana kami makan A&W dengan penuh nikmat..hehe...kene beratur panjang-panjang and lama-lama.. baru dapat makan mnede alah ni taw
lastly dapat gak beli baju hasil pusingan 3 kali mengukur jalan TAR tuh..

thanks sangat-sangat pada Waie..sayang ko lebihh..huhu

2 comments:

Kancil 8349 said...

orang ramai ari tu nak ambil peluang sebelum puasa kot

syazana wahida said...

haha. tu la pasal.. lenguh2 kot kaki aku.. pape pun jmpe jgk bju yg ko nak.