Oct 30, 2011

Pizza Hut waktu Lunch

setiap hari jumaat time lunch adalah panjang..
so rugi kalau tak ambil kesempatan untuk merayapkan diri dan pergi makan kat tempat yang sedap-sedap..
bulan ni hampir setiap minggu makan yang sodap-sodap..puas hati deh...
so haritu makan kat Pizza Hut Kuchai Lama menaiki sang kancil kakak yang tersayang...
memang brutal la kak Lin bawak kereta...
walaupun kecik..kereta besar tak berani mencantasnya...hebatkan??huhu

adalah sangat bertuah sampai je kat sinun tak ramai orang..so oder kiteorang adalah segera sampai..
makan dengan tertib serta bersopan santun gayanye..
tak sampai beberapa minit da mula ramai orang..
apa yang akak-akak ni oder aku makan je la...sebab adik tak kesah wahai kakak-kakak ku sekalian..=) 
memang tak dayo nak menghabiskannye...akhirnye licin semuanya disental oleh kami-kami...(bende bebayar beb!!)

 bersama kak lin and kak lia..kami selalu tersilap panggil dua orang ni..tertuka nama jew..haha..lawak-lawak

kak yati..nice smile...like giler gambar ni..sebab model die nampak klasik..hahaha..


selesai makan singgah KFC kat sebelah tapaw untuk budak office..
sampai office takdelah lewat sangat sebab deat jekan..
terserempak dengan cousin yang juga lepak makan kat sinun..

p/s: petang masa pulang..hujan sangat lebat..kene lepak bawah jambatan dengan petir berdentum-dentuman..

2 comments:

nor_asna said...

ok neronok2 kan....fine!!! JELES!!!

eintanliana said...

huhu..tolong jgn jeles seyhh