Nov 15, 2011

Nuffnang Thank you..

p/s: Selepas sebulan dapat baru nak pergi tengok

Bersempena Birthday aku bulan lepas, Nuffnang baik hati giler bagi aku 4 tiket wayang free..
seronok giler..seb baik aku tergerak hati cek email yang jarang aku cek..hehe
gerak hati tu memberi signal ada sesuatu yang datang,so percayalah pada gerak hati..muahaha
Thanks juga kepada TGV Cinemas cuz memberi aku peluang untuk melepakkan diri di Cinema anda,,wohooo..



tapi sayangnye..aku hanya guna 3 je tiket free lagi 1 tiket aku simpan jadikan kenangan..huhu
sebab takde orang yang dapat aku ajak untuk bersama-sama meraikannya..sedeh bukan??
tp u mesti cool bebeh...maseh ada yang sudi menemani  aku..thanks to Ila cuz sudi menjadi patner ak dat nite..haha...so kami memilih Jusco kepong sebagai sarang melepak and tgk movie Shark Night pada Ahad lepas before tiket expired date..huhu



Untuk cerita Shark Night ni bagi aku biasa-biase je pun..tak de la hot sangat hehe..
mula-mula nak tengok cerita yang Tin-tin tu..sekali Box office plak..n tiket tu tak entitle utk tgk movie tuh..sedeh oh..sob.sob.sob.
tapi ok jugakla dapat tiket free..ye tak?

Thanks again to Nuffnang and TGV Cinemas.


No comments: