Jul 10, 2012

Pertunangan @ Engagement 7/7/2012

Alhamdulillah..7 July 2012 yang lepas...selesai sudah majlis pertunangan aku dengan Farhan ..
macam tak sangka je weh da bertunang ngan mamat ni..
bermula dari mencik..jadi sayang..hahaha
itulah di katakan kuasa tuhan and jodoh...majlis dilaksanakan secara kecil kecilan bertemakan kelabu kuning dan masakan ala kampung..memang syokk...
Jom tengok gambar-gambar sepanjang majlis...

 Mak andam @ Kak Zam...terase comel bile di make over..terima kasih kakak ku sayang..
veil tu aku jahit sendiri tau..gigih tak??

photographer bidang terjun aku...iaitu adik den and sahabatnye..mekasih banyak-banyak atas usaha keras anda berdua..sayang korang sangat-sangat

 sedara-mara dan adik beradik yang banyak membantu menjayakan majlis yg penuh bermakna bagi aku..
hantaran den wat sendiri okeyy...dibantu oleh sedara-mara yg kretip habiss,,hehe


 bersama dia yang tersayang yang selalu bertekak n gado-gadoh manja..haha
terasa gemoks la plak..

sahabat yang sudi datang memeriahkan majlis...terima kasih makcik..hak3


semoga hubungan ni akan berkekalan hingga akhir hayat..and aku berharap dapat bersabar dalam menempuh  segala dugaan dlm pertunangan ini..=)



4 comments:

liena said...

aku nmpak cantik pulakkksss. hahaha.

muncitzzz =) said...

bole la...hahaha

Fadz Lyana said...

tak ajak...nak ngajuk lagi... hihihi

muncitzzz =) said...

ala nnt tawen kite ajakla akk yew..