Sep 26, 2012

Orang Muda nak beli Rumah

Haloo-halooo...

Hari ni suasana mendung takde matahari...mungkin petang nanti kot timbul matahari..sebab pagi tadi hujankan...sejuk je weyhh..(ayat ni aku karang pagi tadi..petang ni baru ak publish..hahaha..petang ni matahari pun  tak timbul sangat)

Topik pasal rumah ni timbul bila member office sibuk-sibuk hangatkan isu pasal mencari rumah..aku yang bujang ni tak ketinggalan jugak la nak menyampuk bagai..sapa yang tak teringin nak ada rumah sendiri kan??...lalu aku terus mengusha tenet mana-mana rumah yang baru nak launch and result dia 'ppeeeeerrrrgghhhhhh' mahal giler kot...rumah yang saiz 20x70 da RM270 +++++ mampu ke aku beli untuk masa akan datang sedangkan masa sekarang pun harga da macam tu...aiyoo..nak cari area KL and Selangor mahal giler...rumah luar bandar pulak aku rasa pun lebih kurang je weh...isk.isk.isk

apalah nasebbbbb....

No comments: