Sep 12, 2012

Sushi King

this is my 1st time makan kat Sushi King (ciss starting nak oh my english la plakss..haha)... before ni lau teringin nak makan sushi aku just makan kat restaurant jepun kat area office aku...sebelum-sebelum ni adalah tidak suka makan makanan jepun ni sebab makanan dia agak mentah..tah macam mana tah boleh tersuka and lalu menjadi febret..hehe..and aku rasa ni gara-gara rakan office yang suke mencuba pelbagai makanan yang pelik-pelik (tapi takdela pelik mana pun)...huhuhu

makan kat sushi king ni oke la...kami makan kat Sushi King MidValley..skang kedai die da berpindah kat LG floor taw...sushi king ni agak murah berbanding dengan restaurant jepun kat area office aku...sebab saiz dish die lebih kecil...tapi still kenyang okay..hehe

 meja kiteorang dekat kat tempat sushi ni...sonok ok sebab senang nak amek sushi pilihan hati...tapi amek yang murah-murah je la kan..hehe

kalau makan makanan jepun ni aku suka makan yang set senang..tak payah pening na pilih sushi banyak-banyak..hehe..so biase set yang aku akan pilih adalah 'sakana bento' dalam set ni ada ikan salmon,ayam,sayur,dan nasi..sedap taw...lepas tu 'california roll' ni wajib oder...tapi kat sushi king 'california roll' die tak sebest kat restaurant jepun area office aku...huhu..

ha ni kak su oder set ape tah...dalam set die ni ada telur,nasi,sup pas tu ape mende tah..haha
dan kami oder green tea aje...tu da cukup menyamankan..hehe

total untuk 3 orang makan is RM70++ okay kan?banyak gak kiteorang makan taw..hehe..burrppp..sedap seyhh..

p/s: aku banyak kali ulang ayat 'restaurant jepun dekat area opis aku'..penat oh nak taip banyak kali..haha


1 comment:

Fadz Lyana said...

tak ajak punggggg.... nak majokk laaa