Oct 19, 2012

Birthday Party October

Assalamualaikum...

hari ni apa yang berlaku kat office is birthday party untuk office mate aku yang lahir in October...
sambut sekali jela kan..jimat oii...kat office ni kalau wat makan-makan meriah sangat sebab dapat makan free..haha.. jom la layan gambar sebab idea aku nak menaip da yilekk...hahaha

 ni kek Red Velvet untuk 4 orang..cute and sedap taw..

 bersama bos kesayangan semua orang...haha

 siap ada belon tu beb..and kene pakai spek zoroo okay..haha...menu utama nasi hujan panas..terbaik dari Kak Lia..

 suasana majlis meriah gitu..tapi time ni ramai yang tak turun lagi..masing-masing penyegan sangat (tangan didada mata ke atas) haha..

lastly  nak tunjuk kat korang aku dapat souvenir dari bos yang baru pulang dari Jepun..aku punya souvenir paling cute and the vasss dari yang lain..hahaha (sebab bos sayang aku lebih..hahaha)

ok bai...haha

No comments: