Oct 21, 2014

Hippopo Baby Spa - Setiawalk

Assalamualaikum...

Hye long time no see....kemalasan nak up entry sesejak ade anak ni semakin menjadi. Neway lets read apa yang aku nak share untuk last week cuz husband kesayangan pulang bercuti and spent time together for 2 weeks dengan aktiviti yang sangat padat. Tapi untuk entry ni just want to share pasal bawa Adam swimming kt Hippopo Baby spa. Tahu pasal baby spa ni pun aku terbaca kat blog Irine Nadia so apa lagi memang semangat la nak bawak Adam memandangkan Adam da masuk 7 bulan and dia sangat aktif rasa syok la tengok gelagat dia nanti.

Aku pergi kat Hippopo cawangan Setiawalk Puchong sebab dekat sikit dengan rumah and aku book time weekdays memang tak ramai orang la..masa aku kat situ rasa heaven je sebab hanya family aku je yang ada...xde baby lain..huhu

sebelum masuk kolam kena senaman dulu bagi Adam biasa dengan trainer dia..nama trainer aku lupa la pulak..adoii😡

 And this is first time Adam swimming . 1st try pakai pelampung cekik leher ni dulu memula dia ok la lama-lama....

meraung gak la Adam sebab dia tak selesa tak bole pegang ball kt situ..huhu

last2 pakai pelampung stail duduk pulak..baru la okay..and Adam swim selama 30minit. Seronok tengok dia main air


Lepas keluar dari kolam ada sesi massage tapi aku tak sempat nak snap gambar cuz anak aku ni aktif sangat-sangat berpusing 360 darjah..fuuhhhh

in the end Adam tido dengan lena akibat kepenatan..sangat puas hati dengan service Hippopo Baby Spa ni untuk maklumat lanjut korang bole terus ke laman web dorang untuk pakej yang dorang tawarkan.

No comments: