Sep 7, 2010

3 beRadik..

SAlam...
ohooiii...ha ..ari ni perjalanan kehidupan ak bergerak ngn lancar...
tp kan..yg x bes nye..now my gusi sakit taw..
gigi nk tumbuh..cm dak kcik plak an...so susah la ak nk menjamah mkanan..
ak x leh mengunyah n terpakse telan je...cz xde rase pape..
sadis sungguh...

ari ni juga aku bermeeting wif PLUS at Subang,
seyesly la...meeting td giler2 blur...huhu..
aku smbil meeting tuh senyum n sengih sensowng..sbb kelakar je rasenye..
yela ko bayangkan meeting time tengah mood raye..
mse kene bambu td pun still wat dunno la masing-masing...
masuk air la sumenye..
huk2
neway kene improvekan la quality kerja juge..tuh yang penting..

then petang plak ak berbuke dengan abang n adek aku di piza hut at Kuchai lame..
ha..abg den la jemput ak balik keje td die jugak yang menghantar aku p koje pg td..sgt rajin kan....
byk gler oder okey..ni gare2 abang aku la..ku turutkan aje...janji dapat berbuke n makan..
so ketamakkan ni melande time bulan pose je..(yeke??? ; p )..ish2..
seb baek la abes..lau x...jd la cm perangai setan yg suke membazir..


ni la kami 3 beradik yang masuk air n sengal-sengal belake bile ketemu ...huhu
bkn senang dapt berkumpul..al maklum la..masing2 dok jauh..aku je dok dekat ngn ibu den..huhu
hope ari esok akan lebih baik dr hari nie...=)

No comments: