Sep 22, 2010

Ape tengok-tengok???

Tepat pukol 5.30 pm..
aku akan bergegas ke pintu utama opis aku..ape lagi kan..mau chow la kan..

aku pun berlari-lari anak (percaye x aku lari ni?imaginasi je tuh) mengejar lif dan mengejar mase..
takot ayah aku tnggu lame la kan..
aku kelupaan yang ayah aku keje petang sejak 2 hari kebelakangan ni...
aku tercar-cari moto Legend ayah aku yang gah tuh..huhu..

tp tengok2..ayah aku ade dalam kereta peronda..
nak xnak..aku naik la dengan tersipu-sipu malunye..(malu ker??)

sepanjang perjalanan nk balik kerumah aku tuh..
mase benti kat tepit lite or tgh bergerak, org2 yang berade dilua..asek tgk2 aku ngn muke kepelikan..apakah??

hoii!!! aku x bersalah and x wat salah ok?
aku naik pn sebab ayah aku yang bwk kete tuh...
jgn kowng pk bebukan plak..
taw la korang jeles cz xdapat merasa nk naik kete peronda kan33x???

so kalau korang nak merasa naik juge..sila la wat salah dlu ok..
hahahaha...


2 comments:

liena said...

haha. ko kn da bese keadaan begitu.

eintanliana said...

haha..ko ni hampeh ler...