Sep 21, 2010

Jem & Roti

Seperti hari-hari biasa yang aku lalui..
pagi-pagi ke kerja di Taman Desa ayah aku akan menghantar aku dengan moto Lagend nye..
paling cuak ok naik moto kt kl ni..

bayangkan,jalan jem pg td..dr tol cheras sampai la tmpt keje aku..
dasat tol..
kenapa eh terjadi jem cm ni???
mane plak rotinye??
(cari la sendri jawapan nya..hehe)
paling aku x suketime nk selit-selit kat antara kereta tuh..
pergh aku tutup mate je weyh..cuak kot..
mane taw tetiba salah satu kereta tukar line...
xke ayah ak brek mengejut dan menghasilkan satu pertembungan dan excident..
kalu boleh kene la elakkan kan..
tp nk wat cam ne kan..aku redo je dengan perjalanan ke tempat kerja ak ni..
lau xde moto ni..xla aku sampai ke tempat kerja aku dengan jayanya..

sampi je opis..perlu dan pastinye aku akan singgah di kedai runcit kt FAber tower ni utk beli roti dan coklat sbg sarapan pagi aku...
ZIP adelah favret after sahabt aku Mis Liena ajak aku mkn bnde ni..
secare automatiknye aku pun mnjadi suke dan suke..weee.... 

and 2day gak aku dp sebijik ferero rosye(aku main eja je btol or x maaf ok)yang terletak elok ats meje aku..
aku pn x taw sape yg bg..oleh itu..aku pn mnjadi happy sekali lagi..hahaha

sape gerangan yang bg?sebb dak2 unit aku pn dapat jugak..

memang bes ok pengalaman ni..

No comments: