Sep 17, 2010

piNky

salam...

ha..hari 1 Malaysia ri tuh siaplah baju raye aku berwana pink..
cantik..hehe..aku suke corak baju ni..(macam la baru 1st ade baju kurung wane pink)..
bayangkan la...raye ke-7 baru siap..ish2..bnde tuh da biase bagi aku...
yela..ibu aku yg jahit,mana tak nye gerentila lambat cz beliau sgt sebok menyiapkan baju raye org dulu..
baru la baju anak2 die..

pagi tersebut aku sekeluarga ke rumah ex ustazah aku..
die mengaja kami adik beradik start kiteowng darjah 1 sampi darjah 6..
and ustazah ni sgt2 la garang ok..huhu...sbb tuh kami adik beradik pandai mengaji...
umah nye dekat je ngn umah ak..kat kajang..dlm masa 10 minit je sampai sudah..
masuk je kt kawasan umah die..ase macam berade kt kampung ok,terubat la rindu nk balik kampung..adek2 aku ape lg..pantang nmpk haiwan2 ni..mst sebok bertnye..n yg paling penting sebok dok main ngn mereke..
yela, dok kt umh flat..ble dpt p umh orang mcm ni..mmg jakun la..haha
kt bawah ni gambar2 mase aku kat rumah ustazah 
aku dan adik aku..cun kan2..hehe

ni minuman dalam botol, air coke n soda..sedap..susah nk jumpe minuman ni..

 yg pakai baju merah tuh adek aku si Helmi..tinggi giler..padahal baru form 2
bonda ku yang tersayang, yang menjahit baju raye pinky aku..huhu..

ha...petang tuh plak ak ke rumah Diela, rakan ak mase PLKN kt Kem Semarak,Pekan Pahang,
selalunye aku akn kerumah die dengan Paan(myluv) tp tahun ni xdpt la plak..al maklum la..die bz ngn kerja kan..redo je la..walaupun tacing giler cz die xdpt twon kl..sedih..sob.sob.sob
seterusnye..lyn kan je la pic2 mase aku kt cane ok...xde ideala nk cite ...

tuh ila, aku and diela..ni kt rumah diela di Fawina Courts
kami lagi!!!


pasni mau jalan-jalan raye lagi...=)

No comments: