Oct 30, 2010

best ke tak bes???

Hahaha...
aku gelak dulu la untuk entry kali ni...
cz happy la dapat jumpe luvly lace aku..
da lama x jumpa kan..so excited lebih r..

dating kali ni diiringi askar-askar yg dibawah khas dari Ganu kite..
sape lagi kalu bukan adek den and kawan nye..
sangat happening even kojap je jumpe..

Jalan-jalan kat Alamanda aje..
nak masuk KL takot jemm sbb mase sangat-sangat la terhad..
Then.... mase
otw lek dr Putrajaya, jalan PLUS Highway nak ke Bukit Jalil jem gilak,
seb bek la aku ni bijak da briliant(saje nk puji diri sendiri..sape lg nk puji kalu bukan dri sendiri kan2) ikut jalan Besraya..lancar dan laju je aku drive...ase bangga je (sambil kembang-kembang idong..hak3)
maklum je la...
hari ni kan Final Perlawanan Bola antara Negeri Sembilan Vs Kelantan
kalu tanye sokong mane?
hm..mesti la aku jawab...hobin jang hobin..Nogori la den sokong..
becausenye..di citu la den di lahirkan...
terasa bangge la plak...

Kalau Nogori monang malam ni memang terbahek la..
lau x..pasrah je..menang kalah adalah adat pertandingan kan..

Hope xde la pergaduhan kat stadium kali ni...=)

 ni la askar-asakar aku hari ni..


kami berdua..=)

No comments: