Nov 7, 2010

ceriaa+indah+happy

Wassup-wassup...
cini eric nk tanye dulu satu soklan...cantik tak???
hadoooiiii..
hahaha...ape kene mengene ngn dialog tuh??sebenarnye..aku sangat suke dialog tuh yang si Johan raja lawak selalu tiru tuh...kihkihkih.
ok macam ni...today pegi kenduri kawen di Cah Alam...
tapi kuar umah sangat awal..so b4 pergi kenduri..jalan-jalan dulu ke tesco..
ala..saje-saje cuci mate..bukan selalo pun kan-kan..
dah agak2 nak kol 1 baru la menggerkkan diri ke kenduri tawen tuh...
ape lg..omang ai..ramai gilaks orang..
mane tak nye...2pasang pengantin sekali gus..
nak hamek makanan ..beratur panjang giler macam nk beli tiket monorel kat kl sentral...
tema pengantin serba putih..so..kalu p mane2 kenduri kawen an2..mesti baju aku ikot tema..(kebetulan taw..=)hehe)..

habis kenduri..melangkahkan kaki ke Wet World...
apo lagi..bukan bermandi mande ye...
pegi tengok ikan dari yang kecik halus mulus..sampi la bosau gedabak..
maklumla..ayah den ni peminat ikan..so layan kan jela..
sambil-sambil tuh jd pusat pertanyaan utk adek aku yang kocik ni..banyak tanye sungguh..
so aku jawab ngn ape yg aku taw je la kan2..

da puas melawat sanak saudare kt dlm aquarium tuh..
melepak la kami kat lua+tepi jalan pekena eskem...
tema eskem kali ni..eskem 'CRUNCH' ye adik-adik..haha

layan la pic tuh eh-eh..
sbb after dats aku pulang seyh...no story da..ponat den ni ha..

 ok, tuh bukan nk tumbuk ikan kt dlm tuh ok...saje wat gaye gituh...bosau tak penumbuk den ni ha??hahaha
 eskem kegemaran keluarge..bile mkn je jadi ceria...sangat sedap..hmm...nyum-nyum..

aku and ina..sumel x kami??sila la angguk dan katekan YA..haha
gambar kami sekeluarge sedang menikmati eskem di tepi jalan...sangat romantik..=)

No comments: