Nov 3, 2010

Ceritera..

Pagi-pagi nak ke tmpt keje 1st sekali tgk jalan lancar bagaikan satu keajaiban telah terjadi...
aku hanya tergelak dan terkagum sendirian dalam hati...

sibuk-sibuk menyiapkan report utk meeting dan bergegas teros ke PERSADA PLUS...
bertanya kan khabarr and evreythings...
bayangkan ak sorang-sorang pompan kat situh...hanya mampu sonyum n dok sonyap la..
mls nak ckp banyak-banyak..huhu
maklumla..org pemalu memang gitu...

habes meeting pergi la meneman bos ke kedai ape tah namenye kt Kelana Jaya tuh..
bos nak menukar kepala paip utk umah baru die..
bile tgk harga..omakai..mahal gilers...
tp aku wat2 cool je r kan..
kunun-kunun harge tuh bg den mcm beli mcd McChicken1 set je..haha

then p Giant Kelana Jaya..masing-masing pwot lapar..
pe lagi pekene Chicken Rice Shop la..
sodap bebonar..suke btol aku ngn taugeh n kerabu mangge die..
fuh membangkitkan selera..

sambil-sambil tuh aku p la melawat sahabat Fab6us ak..ina namenye..
die koje kat piza..so...die pn membelanje ak..ak pn dengan sonang hati dan gembirenye menerima piza sebiji and garlic bread + mushroom soup...
huhu..mekasih ina..SAAYAAANG ko sangat-sangat..hehe

kepada Fab6us yang laen jangan jeles taw2..
kalu nak jugak...p la melawat ina..gerenti die belanje..=p

ni la si Ina nye...sudah kurus sekarang ni ok...selim gituh..
huhu..tahniah..hasrat anda nak kurus cam Jesica Alba da tercapai..huhu

ha..ni aku saje nk menyelitkan pic Si Fariys yang comel da tumbun 2 btg gg..huhu
sangat clever sekarangni..
huhu..=)

No comments: