Nov 18, 2010

cerita di opis

Hari ni adalah hari bekerja ye...aku x cuti..padahal opis ni ramai yang cuti dan sunyi sepi~~~~~~~
sepi tu xde la sampai xde sore langsung mcam kt rumah x berpenghuni ok..
cume xramai orang cz ramai yg bercuti sempena raye semalam..(nnt aku update sal raye ye...xde mud dol nk mengupdate sbb ssangat la ponat)..
disamping dan dihdapan itu..ramai yg nk mengahabiskan cuti tahunan..
yela kalu ko x abeskan..rugi..mcm ak ni xpe..
dak baru..so kne la mengalah..(padahal ko mane ade cuti banyak la intan oii)..

tapi agak meriah la td di awal waktu cz ade gk staff yang berdedikasi(termasuk aku) yg bawak makanan bg menjamu para-para staff *berdedikasi..

ada nasi pelangi/hujan panas, rondang ayam rembau, ayam turkish, kuah kari cecah roti, dan sewaktu dengan nye..
juga sempena lady tea yg cuti..kami..kami dan kami(xtermasuk aku) membuat air utk staff yang ade..
kopi 'O", teh tarik dan Milo..aku tukang minum je..
sangat la rajin+semangat+meriahnye hari raye yg ke 2 di opis yg sangat sojuk dan indah ni...

p/s: tiada gambar yg sempat diamek sbb sangat excited utk mkn bg mengisi perot yg lapar dipagi hari..
tghari pn makan lg..

(sebenarnye dr kat umah ak xde mud nk dtg keje mud cm hampeh smpi nk bli MC bagai tp ak ni kan berdedikasi..ceewaahh..sampi2 opis, mud kembali pulih..horeeyyy..)

*sila la dtg opis ak lau mud korang xbaik..grenti korang xnk dtg..hahaha

No comments: