Nov 18, 2010

Awan itu

Kriinnggg.....time balik sudah tiba..(mcm skolah plak ade bunyi locengkan..tp xpe..aku nk feel cm kt skolah buleh??)
bergegas tunggu lif n punye la lame ak tnggu..apesal la lif ni lembab sangat skang ni..mesti da lame xservice..(aku berdialog dlm ati jerk)
sebelum kejadian diatas..
office aku pada sesi petang da mcm kat Cyber Cafe..
rancak tuh memasing berblog,berchating,bergame n macam-macam la.meriah sangat-sangat
aku dr jauh senyum jerk..sbb aku pn same je cm dorang..he3

sila lihat game yg sangat digemari..sekali maen mcm buhsan, 2kali maen..berkali-kali nak maen..bes giloks..

so macam-macam la aktvt sosial ye hari ini..
aku diberi tips yang berguna utk savings my money n sharing berita gembira kak zura yg mendapat*****rahsie ok..malas nak habaq sbb aku da berjanji xkan bungkar dimulut..tp bongkar di perot..hehe

ha..berbalik pada tajuk awan.ehem..mase ak balik td..
cam biase la ye..naik moto adalah menjadi rutin pulang dan pergi..
hari ni ak rase cuaca laen macam sikitt..pagi td cerah n ceria alam ciptaan yang maha ESA sangat berbeza dan lain(tu cume rase hati aku je) n masa yg berlalu pn semacam..
atas moto..aku pandang atas lihat langit..tp xnmpk langit..sebab ditutupi awan yang berat dan gelap dihujung sane..pecutan yg laju wohoo..xmengangu kosentrasi aku utk terus berkhayal..
sebab ape pecutan..yela..ko giler nk mandi hujan ke?kilat da setat sambar menyambar..da la ari ni diri rase cun..xkan nk bg lencun plak kan2..

xsampi beberape meter nk sampi umah aku..(padahal jauh lg) di tepit lite..
rintik-rintik hujan mule mencium dahi ku..acececeh cm ayt novel plak kan hik2
sebelum hujan menggans,ape lg...pecutan terus berganda dan akhir nye sampai jua ku di rumah..
tetapi sempat menatap wajah nan comel ayish..sok dak kecik x coming cz g picnik..
hope ayish si comel lasak akan njoy di PD sane..=)

No comments: