Nov 9, 2010

receptionist berkaliber??

Wahahaha.wassup-wassup today@hari ni diberi tugas utk menjadi reseptionist...
apakah perasaan anda??mestilah sangat teruja..
apakah pengalaman yg anda dpt?
tentulah pengalaman yang kelakar dan serius..wakaka..

kenape aku kene jd receptionist hari ni?
because..kak liyana cuti coz ibunya meninggal dunia..Innalillah..
hope kak liyana akan tabah menempuh dugaan ini..Insyallah..

adakah anda berseorang?
oh tidak...saya bukan berseorangan tp berdua-duaan..hehe
ha..ni dia Cik Fasya shasha kiter sbg receptionist n peneman den..hoiyek...kami dapat kerja part time..yehuuu
sangat bergembira la kami menjawab kol dan membuat kol..(selama 1jam jer pun)..
gelak-gelak adalah perkara biase bg kami..
sempoi adalah tredmark kami.. ;)


bagi yang berminat nak jadi receptionist mesti la mempunyai ciri-ciri berikut:....

  1. Mesti cun n muke ceria ala-ala angelina jolie (macam aku n fasya..dats y kami terpilih hikhikhik)
  2. Mesti suke sonyum sampai ke telinge..(yola..org masuk-masuk kerje mesti tgk muke ko dulu kan berikan mud yg baik pd org lain ok)
  3. Ko mesti cekap dan pantas..(sebab jari jemari ko akn bertindak mcm the flash ok nk menekan button tepon)
  4. Suare kene lemah gemalai..haha bg dorang leleh nk dengar sore ko sampai takmau letak fon..haha
  5. Bijak..tang 2 memang penting..kalu ko x bijak, xdenye ko dpt keje yg mencabar ni
  6. Bertanggungjawab..semua keje ade tanggungjawab masing-masing
  7. Kene tahan kene ngorat..yela mane tak nye..ko hari-hari kene bedepan ngn despetch2 yg gatal..(kalu ensem xpe jugak dtg... hari-hari dtg pn xpe..i sedia kene ngorat taw..haha..)


ha tuh la sedikit dan sebanyak yang nak aku kongsi kan...

dan di akhiri dengan..>>>>


saje nak tayang..akhirnye dapat makan gak tako ni..
wah..alangkah bahagianye..
sodap x terkata yop..!!=)


2 comments:

liena said...

arghhhh. ble ko makan tako ni? aku nk jugakk! haha

eintanliana said...

hamek la kalu nk..huahuahuan