Dec 8, 2010

MAHA 2010 & Sabtu

Dari sehari kesehari aku nk update ceritera percutian aku minggu lepas..
tp ketiada masaan yg membuat blog ni cm sepi..hehehe..
selama 4 hari berturut-turut aku di beri kesempatan melenguhkan kaki aku..hik2..

ari sabtu adalah hari pertemuan aku dengan sahabat PLKN aku..hidup Kem Semarak..(kat cini la bibit percintaaan@perkenalan aku ngn luvely lace aku)..padahal aku jumpe Ila n Eja je kot ari tuh..wakaka..go to Keramat cz Eja wat kenduri doa selamat..so aku n Ila ni member terbaik(upssssdats why la kami ni sangat la rajin menjenguk member-member ni..(rajin la sangat kan)..perihatin la katekan..

Ahad adalah family day utk family aku je..
p mane lg kalu bukan MAHA2010 adalah tujuan kami..wahhaa..kami memang suke p time da last-last..
baru best..tp after aku da p ni..ak ase cm da x nk p lg..cz ponat n xbape nk bes..xske dowh org ramai-ramai..
bole pening kepale den ni ha..huhu...sila layan kan je la gambar-gambar pakwe den kat sane..huhu..

 kambing ye adik-adik(baka ape pn ak x taw)...panggang pon sodap ni..nyum2..wahahaha

lombu ni baka apebenda tah..winner ni beb..jgn maen-maen..cumey n gobu..tgk dlm pic mmg cm xcomey..kalu tgk dpn mate..pergh ko msti nk renung byk kali..haha



yg ni 2nd place ko tgk macam romeo ok lembu ni..tgk tang jambul pn leh taw...(lombu mat saleh miz M'sia+Jerman). mase ak amek pic die posing baik punye..kikiki

nk taw sebab ape aku upload pic lombo n kambing?(kalu xnk taw..ak nk bitaw jugak)sbbnye...pic ni je yg ade and kiteorang lau g MAHA memang nk tgk ni je sebenarnye..ayah den peminat lembu..so kami follow aje
balik umah terus bukak Animal planets n channel yg sewaktu dengannye..
pecinta binatang la katekan...=)

No comments: