Dec 8, 2010

Meeting+Dating

Dis week tercapai juga hasrat ketemu Farhan@Luvly Lace aku..
dis time my turn off to Seremban wif my sis..(wajib bawak die ni)
sangat seronok-ronok la..sbb nk jmpe GEMOK la katekan..
kali ni kami karoke sampai 2jam xleh blah..dr lagu 60an hingge la lagu yo yo wassup..memang hebat la..
lagi-lagi dapat port karoke baik punya..memang bes n speker mmg top r gua ckp same lu..(gerenti nk p lagi)

On dat time die nyanyikan lagu utk aku..(padahal nk pujok aku la tu)..tp xpe..ak dengar n lyn kan je la kan..(kang majok lame-lame..xbes plak kan..)bukan senang nk dpt pakwe sendiri nyayikan lagu utk kite aw..lagi-lagi cam paan ni..poyo je lebey..
tp seb baik la sore pun bole la tahan jage hati je pown...


semangat tuh nyanyi lagu tiara..feeling artis plak time ni

sambil-sambil tuh ak berangan-angan la..mane la taw kot-kot kua bunga dr tangan die bg bunge kt aku ker..
xker bertambah romantik..wakaka..(jgn harap la ko)

time ak karok x sah kalu x pilih lagu Citi Nuralija..bajet sore leh tarik r..(ala-ala cm teh tarik gitu) lagu citi kan adventure giler..memang r terbaik la aku bawak(tgk tuh terpuji dri sendri plak)..tetibe terpilih lagu Kris Dayanti plak..walaweh..xpenah-penag bawak lagu Kris..motor Kriss penah la bawak..haha
oleh kerana mata da lama karok baru 2 buah lagu aku nyanyi sore da xde..gila la..pas ni before karoke kne minum air asam jawa dulu ni..hehe.

berapa biji lagu tah dorang menyumbang..ak pn x ingat..byk giler la..ak cume penambah rencah je.
haha..maklum la..nk jage sore..(tetibe plak)

 time ni nga nyanyi berduet..mesti la close cikit..haha..nk dptkan aura..baru la bertenaga..hik2

the happy day in my Life with my luv

(kami ni selalu aja-aja fighting dats y la kami jd close cm ni..hehe)

No comments: