Jan 21, 2011

Bersama Cousin Tersayang

Semalam bersempena cuti Thaipusam (aku x sambut ok) aku bagaikan cacing kepanasan dok kat rumah.
sebabnye..aku nk kuar la kan..da lame x cuci mate the mOvie kan..so aku amek la kesempatan yang telah disempatkan utk aku..
so setelah membuat saringan pada sahabat handai yang tersayang..
akhirnye aku memilih Kazen tersayang sebagai patner dating aku semalam..hehe
sangat terharu dan terkesima sebab beliau kesanggupan menemani aku mencuci mate..
sebab beliau sanggup x pegi keje (wt OT je pun..yela semalam tripel kan) aku tetap nk terharu..

AKU DAN ATIKA
Ok so aktiviti kami telah di tujukan ke Mid..
faktor-faktor pemilihan ke MidValley..
1. dekat
2. ade wayang.
3. Parking murah
4. Ade makanan kegemaran kat situ
5. Xtaw nk p mane dah

Sampai-sampai je kat Mid..
terus mencari tiket Wayang..tengok Khurafat la kan..
beratur ko main panjang...ramainye orang melayu..org cina ramai bersoping la..huhu

tgk poster die pun cam seram kan..
ok Jujur la aku kate mase tgk tuh kiteorg amek kapel seat tepi tangge..sejuknye ya amatla kan..
beli popcorn before movie start da abes..betape rakusnye kiteorg nk tgk cite Khurafat ni...
aku tengok memang tutup muke la..
sebab ape?
sebabnye..scene die memang gerun and takot la ..
kami siap Jerit-jerit pas tuh gelak-gelak,,
yela Shamsul Yusof ni wat lawak je dlm filem die (bg aku la..kalu korang xperasan x pela)
tapi kan ending die wat aku keciwe sikit..
flow die cam xmenarik sangat la bagi aku..
pape pun..ok la utk filem ni..huhuhu

pas penat jerit-jerit..gegas-gegas la kami cari makan..
so..MC'd jd sasaran..ape lg..melahap Prosperity la jawabnye..aku amek beef and atika amek chicken
dalam beberapa kelip mata je habis kami makan..lapar nye pasal kan..


pas tu kami cuci-cuci mate lagi..kunun-kunun nak cari kasut la..
last2 xde satu kasut pun yang berjaya mencuri perhatian kami..
so beli makanan ler.
xsah kalu x beli TAKO..sodap..20minit kene tunggu..sebab ramai giler orang
tapi xpe..sanggup tunggu sebab takot kempunan kan..
then atika plak p beli Pencake Durian..sangat sodap ok..
kat situ banyak choice..buah ape korang nak..yg paling sedap Durian la..
memang betol-betol kenyang la...


 PANCAKE DURIAN

TAKO

Memang hari yang paling best and puas hatila..
Thanks to Atika
Bulan depan belanje den plak ye..huhu..=)

No comments: