Jan 31, 2011

Perjumpaan setelah 7bulan tidak bersua

30 January 2011
Jalan ke Mid Valley sesak YA RABBI..dengan hujan yang turun renyai-renyai mensejukkan bumi Kuala Lumpur suasana agak muram di luar tapi di dalam Mid sangat-sangat la meriah..(maklum la nak dekat Gong Xi Fa Cai)

awal-awal pagi lagi aku telah menggerakkan diri menunggu train KTM di BTS dalam hujan renyai (tp aku x basah pun sebab dok bawah pondok kan hehehe)
So..aku tunggu punya tunggu..bapak lambat giler train ni..aku rasa cm nak marah-marah je..yela..
lame kot..dekat setengah jam gak la aku menunggu..dari sesikit punye orang yang tunggu..sampaila sebanyak-banyak orang..
so mase train sampai kene la berasak-asak untuk memuatkan diri kat dalam gerabak tuh..haiyaa macam ni la al kisah kalau naik pengangkutan awam. tapi xpe..bes jugak kot dok lama-lama..leh tengok gelagat orang..huhu

So asalnye nk berjumpa dengan ahli FAB6US tapi yang dapat coming 3 orang je..Makcik Liena nk p umah maksedare die, Makcik Nad plak ade hal family and Makcik Iena plak bz ngan keje beliau so xlengkapla perjumpaan kali ni..
pejumpaan hanya di hadiri oleh Aku,Waie and Are-Are je la..
and kebetulan plak.kami bertiga pakai baju kaler same (White Kaler ma) plak an-an..maklumla ade chemistry la katekan..hahaha


And semlam plak ade PC Fair kt Mid jadi ape lagi..aku ni pun sebok-sebokla nak p beli external coz da lame hasrat ni nak membeli..akhirnye tergapai juga..huhu
so setelah wat rondaan and mensurvey aku pun terbeli la Samsung External ni ha..memang ramai giler orang beb and macam-macam bau ade..hehe
 kenapa ada 2?sebab satu lagi untuk Pakcik Farhan ...=p

and Waie ade bagi present jugak untuk kami..sangat seronok taw..asek dapat hadiah je minggu ni..
yang lain jangan jeles taw..
sangat cute kan wrapping die..

Thanks kat korang coz sudi jejalan and menghabiskan masa bersama satu hari ni...=)

*balik pun tunggu train lame giler and tunggu bas pun lame sangat-sangat
*1st time naik bas Rapid KL setelah 3 tahun tak naik
*akibat menunggu train dan bas yang sangat lama..balik-balik umah tros makan sebab lapar and sejuk kene hujan..hehe

No comments: