Mar 25, 2011

Contest Aku Foodilicious

PENGOFFERAN yang sangat best...
yela..kene offer join contest dari cik cikin..
mengenai aku Foodilicious...contest yang menarik bagi aku...

syarat-syaratnye:
1 . Buat satu entri bertajuk : Contest Aku Foodilicious .

2 . Anda kena tekan button follow kat blog aku ni serta blog Cik Leeya and cik cikin .
3 . Korang letak banner di atas tu kat entri korang .

 4. Korang letak foto korang berposing ala ala Miss Malaysia dengan korang punya favourite food . Kalau bukan dengan favourite food pun tak apa , tapi bonus point untuk yang posing dengan favourite food korang .  Make sure foto korang sopan tau . Kita kan penuh dengan adab dan tatasusila . Foto posing sorang je tau .
Tak moh ramai ramai .

enakkan..haha

Soklan-soklan yang perlua aku jawab...
i ) Apa favourite food korang ?
 - satay
- pizza
ii ) Kenapa korang suka food tu ?
sebab mereka best..huhu..dan enak sekali..hingge menjilat jari..=)

 slogan yang perlu dijawab
Saya foodilicious sebab saya sangat suke mencuba pelbagai makanan and sangat suke makan tapi badan xnaik-naik..its a bonus for me and jadi pengemar makan memakan ni stat bersahabat dengan Makcik Liena

Tag kepada tiga orang yang suka makan . Lebih lagi bagus . Nanti aku kasi muaah ! Bhahaha 
8 . Korang letak url contest korang kat bahagian komen entri mereka. Terima kasih !
Tarik tutup 17 April 2011

aku tag


2 comments:

Cikin said...

haihaihai (: thanks join . good luck ya !

Unknown said...

welcome..hik2