Mar 25, 2011

Ikan Keli Gulai Lemak Tempoyak

wohoooo...
semalam balik-balik kerja terus serbu meja makan..
tengok lauk ape ibu aku masak..
very surprise u know....
rase-rase aku memang xpernah la kot ibu aku wat lauk Ikan Keli gulai lemak tempoyak ni..
so sangat-sangat la teruje ok..
sebab before ni aku biase makan Ikan Patin Gulai lemak tempoyak je..
masakkan bakal mak mertua aku..hik2..perasaan disitu..tapi memang betul..
so ape rasenye??
pergh..sodap giler kot..samapi licin aku tibai..
seb baik la adik-adik aku ni x suke makan ikan..memang bonus di situ ler..
harap maaf ye..sebab xamek gambar lak nak tayang kat korang..coz sodap sangat sampai licin
xsompat nak snap-snap..hehe

so aku pun cecite la kat paan...die plak x suke ikan keli masak cam tu..
kalau nak masak jugak..ikan keli kene salai dulu..
aiyaa..manyak cerewet ma...lantak disitu

 kalau korang rase-rase x taw nak masak ape da..
cube la menu ni..sonang ajo la..=)
selamat mencube..

No comments: