May 3, 2011

Percubaan Jahit Kain Felt

Assalamualaikum..

meh sini nak cerita..
percubaan aku menjahit kain felt untuk kekasih tersayang dan juga diri sendiri..
sangat la menguji kesabaran..naseb baik ade ibu tersayang menjadi guru aku mase proses jahit menjahit tuh..
al maklumla..ibu den adelah seorang tukang jahit..cume aku ni je yang malas mau belajar..huhu
tapi aku tetap ade sikit-sikit minat tu ...buktinye..aku jahit sendiri kain felt ni ok..
lihatla hasilnye..walaupun tak berapa kemas..tapi hasilnye memuaskan hati aku la..sebab buat sendiri kan..huhu
korang paham-paham jew la..1st time kot jahit tangan..so sila jangan gelak..
aku gelak takpe..huhu..
meh sini aku nak show kat korang hasil kerja tangan aku ni...

casing external utk si kekasih..
tema bola..sebab die minat sgt bola..huhu..jahitan xberape kemas..

untuk aku..casing handfon..tema love..hak2 (geli den) jahitan terok giler..
sebab jahit mase kol 1 pagi..lobam bijik mate..

pasni xtaw nak buat ape..kalau rajin aku wat la utk external aku plak..ade lagi kain lebih..huhu..

4 comments:

nor_asna said...

ala2...chomey ye...nk jugak la buat..^_^

eintanliana said...

bole2..sila la beb

liena said...

buat tuk aku 1!! haha

eintanliana said...

liena: mane bole..wekkkk...huhu