May 18, 2011

Si Makcik Yg Rindukan Saya

Wah.wah.wah..tajuk ni memang khas utk makcik Liena..muahaha..
oleh kerana beliau rindu sangat kat haku yang comel ni ha..
beliau adalah sanggup mai kat opis aku ni ha..semata-mata nak tengok muke aku ni..hak2..(terharu beb)
so bagi menghargai kesanggupan beliau datang ke sini..
aku pun melarikan diri dari opis...sekejap je taw..tak lame pong..
teman die kat kedai mamak de movie..bole ke cam tu??hak2

seperti yang diminta..aku da cerahkan sikit pic kaw ni..puas hati ke idak???sila jawab..hahaha

bersama adik-adik yang sebaya..gado ke dik oii..hahaha..
belah kiri tu Nana and sebelah kanan tu Adik Makcik liena..huhu

kenapa ko sonyap je Makcik oi...xpuas hati den ni ha..
mesti adekan pertemuan kedua...hak2..HAAARRRUUSSSSSSSSSSSS

1 comment:

liena said...

wahahahaha. eh, bukan ko yg rindu aku kew?

nanti pertemuan kedua ke gratoo pulak.

belanja okay! haha