Jun 1, 2011

Keanak-anakkan

cerita pasal keanak-anakkan ni...
terase diri ni still lagi x berape nak matured sebab perangai gila-gila..
lagi-lagi bile terkawan dengan ade sorang budak kat opis ni..ade je idea nak mengenakan orang..
tapi budak ni idea die la sangat bernas,,aku tompang join dua kaki je..huhu

ini la budaknye..Si NANa curi-curi pic die..haha..sekarang ni da jadi model ok. WOW!! gitu...hehe
inner sengit tu tak boleh blah..naseb baik sesuaii gitu..hakhakhak

sambung semula......pagi-pagi kat opis ni adelah harus kami berdua twon bayar parking RM2.00..pagi-pagi da pergi sedekah..memang berkat la hari-hari kami..haha (padahal ayat perli ni)...

lagi kelaka kalau nak twon tu alang-alang anta la document kat atas sekejap..
da la kami ni pakai selipar je..sempoi la katekan..
sesejak MD baru ni..da jadi cuak plak nak pakai selipar bile naik atas..tapi sebab hati kering..lagi-lagi Nana tu..hehe naik jugak pakai selipar..tapi gaya macam pencuri ok..
sorang jaga kat lua cover line..sorang lagi masuk office anta document..memang lawak la..sebab masing-masing berlari-lari sambil gelak-gelak...macam padang permainan plak kat atas tuh..hehe...
lepas ni tak dapat da main lari-lari..sebab die nak berhenti da...suke kaw yea tinggalkan aku sensorang kat sini...sure nanti kaw rindu kat aku...hahaha...budak selebet..=p


5 comments:

nor_asna said...

HAHA......compon aku sgt merinduimu wahai cik..eintan...=,="
dan aku sgt terharu kau entry kali nie adalah pasal aku...wauuuu!!..^_^
lepas nie kau jgn lupa kat aku pulak k..nnty weekend kita kua lepak sesame k..^_~...

Unknown said...

wah-wah..aku mmg sje wat entry ni utk ko spye kau terharu giler2..hak2

ceera said...

inner tu ikut orang kan, ada setengah pakai comel je. ada setengah fail.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

yup...kalau muke yg kecik2 comel la pakai...hhu