Jun 5, 2011

Keluarga hang outtss...

Hari Sabtu adalah wajib mengisikan mase lapang bersama family tersayang..
tapi kali ni pergi Kenduri kawen di Seremban..perkahwinan dua kupu-kupu aku yang tak pernah aku kenal pown..tu la..sekarang ni KITA...lebih kenal dengan kawan-kawan daripada mengenali sedara-mara sendiri..termasuk la diri aku..pas ni kene la wat perjumpaan keluarga yaw..huhu...kat Seremban tu rupe-rupenye ramai gak sedara mara aku ni..tapi tula..tak kenal sangat kan..tak ado la aku ni nak beramah mesra bagai..aku ni kan pemalu...xkoser ak nak mesra2....hakhakhak

so di kesempatan tu jumpe la abg tersayang jugak..nanti merajuk plak kalau tak jenguk die..huhu..
manje betol..borak-borak kejap coz die nga keje kan..xdapat nak borak lame..apo kan dayo ha..nanti sila la pulang ke rumah yea Kakanda..=p

mase nak pulang tu memanag sengaje la lalu jalan lame..yang lalu area beranang tu rupe-rupenye tembus kat kajang sana (aku ni tak do la taw sangat jalan-jalan lame ni) ..sebab Highway PLUS jem noks,,,
Al maklumla..cuti skool katekan..
ikot jalan lame ni sangat la best sebab dapat tengok suasana kampung and kalau nak p broga aku da taw nak ikot jalan mane yeay..=) ..(ketinggalan betol aku ni ha...Broga pun tak dapat nak daki lagi..haiisshhh)

dalam perjalanan tu singgah dulu makan cendol sama itu mee bandung..
kali ni memang mengena la dengan taste ayah aku..dah lame ok nak makan Mee Bandung Muar yang btol-btol pior kat area KL ni..akhirnye jumpe jugak..pas ni gasak la..kalau nak makan Mee Bandung Muar mesti datang situ punye...kedai die kedai buruk je..tepi jalan tapi ramai giler orang..gerai die dekat-dekat ngan Kelab Golf ape bende tah..aku lupoo..hahaha

gerai ni la aku makan..best oh..Mee Bandung Muar die..Cendol pun boleh tahan..tapi ayah aku kate tak boleh lawan cendol Chow Kit..muahaha

p/s: itu ajew nak citor..babai =)

No comments: