Jul 18, 2011

Red Wok- Dinner Club MOD

Ini Cerita Sabtu hari tu..
pagi itu mendapat panggilan kecemasan..
abg aku di Seremban, Excident agak mencemaskan la bila dapat berita tuh..dalam kepala da macam-macam pikir..agak teruk keadaan die..terus gegas-gegas ke Hospital Seremban dan ke Zon Kuning (Separa Kritikal),
sampai je..cek-cek name,abg aku da keluar (baru nak feel lepak-lepak kat Hospital)..sangat cepat ok ...OCS dia kata maybe abg aku kene lepak kat wad dalam 2 hari..sekali dapat MC 2 hari je..apakah?
(Sekarang abg aku still tak berapa sehat and mungkin akan menyambung MC dia..muka abg aku terok la jugak..)nasib baik dia tak apa-apa...alhamdulillah,,

Kembali ke tajuk asal ye..
malam sabtu tuh aku berada di Bangi Red Wok Restaurant..
memang syok la..aku memang tahu tempat ni sebab aku selalu gak makan dekat Austin, and otw nak balik mesti kene U-turn depan Restaurant ni..tapi aku lalu je la tak pernah masuk situ..so malam tu adalah 1st time aku makan kat situ..
Dinner untuk malam tu adalah anjuran Club MOD yang sgt happening..sangat syok..tapi aku sorang je single mingle..laen2 suda ada family..tapi aku layan kan aje...janji dapat makan sodap..hehe

sengaja mengambil kekaburan gambar..makanan 1st round..huhu

set yang kami makan ni adalah Korean Sizzling Steamboat..
sedap giler kata kaw..satu kepala utk dewasa = RM30
Kanak-kanak = RM18

ade kambing lagi kata kaw..memang ummpphh la..
terasa cam nak pergi lagi je taw..

melepak satu meja dengan family kak pija..seb baik muat..hehe

Malam tu gak ada buat Luck draw..and aku dapat hadiah yang ke 9..
bertuah kan?hahaha..hadiah malam tu semuanya barangan elektrik..terbaik habess

lepas kekenyangan melepak bersama kak zam pulak..
pemenang 1st prize for lucky draw..dapat tv plasma tuh..

aku plak dapat DVD player..hoyekk.=)

ok kepada sesiapa yang terasa nak mencuba makan steamboat kat sini..nah aku bagi alamat


Red Wok Restaurant Sdn Bhd
                                                                          Lot PT 70550,
 Jalan Kajang Impian 1/2Taman Kajang Impian,
43650 Bandar Baru Bangi
Selangor

PAKEJ


Steamboat
Adults   -   RM25
Children – RM14
Korean Sizzling Steamboat
Adults  -    RM30
Children – RM18

OPENING HOURS 


Monday to Thursdays
Lunch : 12pm to 3pm

Mondays to Fridays
Dinner : 6pm to 12am

Saturday & Sunday
"Almost" all day dining : 12pm to 12am

nak tahu lebih lanjut boleh pergi ke page RED WOK ni sendiri..=)

1 comment:

nur diana rozali said...

wahhhhh..nk dvd plyer jugakk!! =p