Sep 20, 2011

1st time makan makanan Jepun

Salam..
semalam adalah 1st time makan makanan orang jepun...
aku ni tak ade la gemar sangat makan makanan jepun ni sebab kebanykkan makanan dia adalah yang mentah..macam tak sesuai dengan tekak aku ni
so semalam adalah tidak disangka-sangka aku boleh menghabiskan kunyahan untuk ikan salmon yang mentah..hadoi-hadoi..sangat seksa ok..makan cecah wasabi dengan sos die..pergh memang i feel good la..hahaha..terasa wasabi tu sampai ke telinga..menu yang kami oder semalam kebanyakkannye adalah jenis seafood..aku rasa menu aku adalah yang terbahek..sedap giloks..terus jatuh cinta ngan makanan dia..ahaks..
ikan die memang sedap...rangup-rangup gitu..
time makan tu feeling-feeling makan nasi dalam bowl macam dalam cerita korea..makan laju-laju and agak gelojoh..tapi tetap mengekalkan ciri-ciri kesopanan orang melayu..hehe

gambar blah kanan tu adalah California roll..sangat best.ko makan ngn kicap+wasabi..memang terangkat..haha..gambar atas set kak kema and Zul, gambar bawah set aku..hebatkan?minuman adalah green tea yang panas..pahit nokss..

tak lupa juga mengoder ramen...kegemaran Naruto..haiyaa..
lau ada kesempatan lagi..nak makan kat sini lagi..

ok tata

No comments: