Sep 5, 2011

Beraya bersama Si DIA


Raya tahun ni adalah mencatat sejarah dalam hidup aku..
1st time Si jejaka folow aku beraya ke rumah sanak saudara aku kat Negeri Sembilan..
mulanye ajak-ajak ayam je..sekali nak pulak dia ikot..seronok giler..
kalau da folow aku tu sure-sure kene soalan cepu emas dari pokcik-pokcik aku..
and perkara tak diduga terjadi..apa dia?jeng.jeng.jeng...syyhhh.hanya aku je yang taw..haha
beraya sampai ke malam tak ingat...
dari Port Dickson ke Seremban ke Sendayan and ke Nilai..
memang berkonvoi la raya tahun ni...

thanks awok sudi folow kitew berjalan raya...(pokcik dan mokcik kat atas ni tengah keliling kampung..huhu)

lau bab makan pulak tak hingat..memang perut ni asyik ada ruang je nak makan...lagi-lagi terkena plak ngan selera dia..mee goreng and Laksa..
terangkat habess...

adik aku and kazen aku asek melekat je ngan dia sebab nak maen game..aiyoo.. semuanye giler game la..

p/s: Awok..nanti kita berjalan raya lagi yew....

5 comments:

Kancil 8349 said...

wah...senangnya dalam hati...hehehe

nur diana rozali said...

wahhh...indah sgguh raya ko intan..peeewitt

Unknown said...

hehe..alhamdulillah..=)

Fadz Lyana said...

hehehe...saye taw..saye taw... i loike'...

ahmad endo said...

muka hepi ow...hehehe