Sep 5, 2011

Kisah Raya 2011

Assalamualaikum...

dah seminggu rasanye tak menjengah ke blog ni..
al maklumla...busy sakan berjalan raya ye dak..
so hari ni adalah sudah berkerja walaupun hati ni berat sangat nak kerja (setan tak berjaya menghasut)...huhu

Meh nak cerita pasal raya tahun ni...
raya pertama dan kedua adalah beraya di KL sajer..sedeh..tapi gembira tetap terasa sebab dapat kumpul ngan adik beradik yang tersayang (atok dan nenek dah tiada)...menu raya macam biasa la..mesti kena ada rendang ayam dan rendang daging..sebab rendang ayam kegemaran adik lelaki dan rendang daging kegemaran si puteri...hehe..kuah lodeh pasti ada..jawa la katekan..ketupat juga tidak lupa di anyam kemas oleh adik perempuan aku..hehe

raya kedua pulak ada rombongan cik kiah diwakili dari 4 buah keluarga nak mai umah..
so bertungkus lumus la kami yang pompuan ni buat kuah lodeh dengan soto..terangkat masing-masing pekena sota ibu midah...asik dok menambah jew..senang hati aku tengok dorang makan..hehe..

raya ketiga baru dapat berkonvoi pulang ke Muar..sangat seronok ok..
happening giler la...sebab masing-masing mood ceria jew..da 2 tahun tak balik Muar..sob.sob.sob
jom la tengok gambar raya 

gambar raya pertama,lepas solat raya beraya ke rumah makngah,,,

Adik lelaki aku naik kereta bersama abg long mereka..aku naik ngan ibu dan ayah..huhu

bersama adik perempuan kesayangan di hari raya....

alamak..gambar masa beraya di kampung takade plak dalam simpanan..
next entry aku upload kan yew..

masih tak terlambat untuk ucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR & BATIN


No comments: