Oct 5, 2011

Fevret TV Show on October

JOm kita lihat ape rancangan yang menarik Oktober ini yang telah menarik perhatian aku untuk melekat di depan TV after Office Hour..

Drama Soffiya adalah yang paling menarik perhatian aku..meh tengok sinopsis die..
Drama Soffiya sebanyak 28 episod ini akan ditayangkan mulai  21 September 2011, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 7.00malam.  Drama bersiri Soffiya arahan Joeza Rasidi dan diterbitkan oleh Filmscape Sdn. Bhd ini menggandingkan barisan pelakon yang hebat dengan Tiz Zaqyah sebagai peneraju utama. Sinopsis dan Pelakon Soffiya:
PELAKON SOFFIYA
Izara Aishah (Fiona)

Fizo Omar (Ilyas)
Tiz Zaqyah (Soffiya)

Azhar Sulaiman (Kamal)

Syazwan Zulkifli
SINOPSIS SOFFIYA
Drama Soffiya mengisahkan seorang gadis lincah dan periang yang tinggal di sebuah kampung bersama bapanya, Sulaiman seorang doktor dan ibunya, Aishah, yang sering menghadapi masalah kesihatan. Selepas satu kejadian hitam, rutin kehidupan Soffiya mula berubah termasuklah sikapnya yang lebih suka menyendiri dan sering kelihatan murung.
Nasib buruk terus mengikuti Soffiya ke mana sahaja dia pergi hinggalah dirinya meringkuk di dalam penjara
Soffiya baru mula mengenal erti cinta, namun dia terpaksa merelakan pemergian kekasihnya ke luar negara. Kemudian, Soffiya berkahwin dengan seorang jutawan yang penyayang. Ketabahan Soffiya diuji sekali lagi apabila cinta pertamanya merupakan anak tirinya sendiri.
Saksikan bagaimana Soffiya mengharungi konflik demi konflik yang melanda dirinya dalam Drama Soffiya, drama baru di Slot Akasia tv3.
sumber : Syasya
So seterusnye kita pergi yang kedua pulak..jeng.jeng.jeng...Drama Kelasss Kau Maria...cerita ni sangat best and sempoi..sebab ada Scha and Erra Fazira yang berlakon..jom baca sinopsis dibawah..

KELAAAS KAU MARIA Setiap Isnin 9pm di  
Saksikan romantic comedy Kelaaas Kau Maria setiap Isnin 9pm Kisah Mnegenai Persaingan Antara dua beradik tiri Cha-Cha(Erra Fazira) dan Maria(Scha Alyahya)untuk mengejar cita-cita masing-masing iaitu menjada pengacara popular
Lakonan Scha Alyahya, Erra Fazira, Fir, Amar Baharin, Didie Alias, Sharifah Shahora, Awal Ashari dan Ah Chong Sweetchild
Jangan lupa untuk menonton ye kawan.kawan..=)

3 comments:

liena said...

huh. xdapt nk tgk. xde tv kat siniiii.

C`ayob.com said...

best2 cerita ini kna.....upsss tiba-tiba commnet ini, lupa nak kenalkan diri.....salam kenalan dari cayob!...ini kali pertama ayob datang sini...waaa mantoplah blog ini.......maka....c`ayob follow sini .

Alang-alang saya datang ini, Kalau sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........tak follow pun tak ape...janji awk datang, Inys Allah.

http://cayob.blogspot.com/

N i e Z a said...

best sgt ciet soffiya tu..x penah ketinggalan menonton..tak sabar nak tau pengakhiran citer ni