Sep 12, 2013

bestfriends wedding - Liena Rani

Salam...

Lama rasanya tak buat entry..huhu..ni akibat kemalasan yg melampau..maklum la sekarang da berbadan dua..keletihan macam berganda sikit.So hari ni aku aku nak story pasal wedding bestfriends aku yang da pun berlangsung 3 minggu lepas..hari ni baru teringat nak hapdet pasal wedding dia..kuang2

Time nikah gigih lagi aku drive ke salak tinggi semata-mata nak tgk bestfriends aku bertukar status...sekejap je masa berlalu..rasanya baru je tolong die menghitung hari..tup.tup.tup da selamat menjadi isteri Ridzuan Mamat. .Alhamdulillah. ..




The next day hari persandingan die kat Putrajaya..dengan tema hijau gold gitu...
Masa kat majlis ni my hubby da macam tuan rumah..sebab member husband lina ni member dgn my hubby jugak..tu yang lama aku melepak kat majlis lina ni dapatla jumpa kawan2 lama hubby yang aku tak pernah kenal selama ni.

Me and hubby with pengantin...kami da demokk..bahagia orang kata.

Geng fab6us with pengantin..tapi kurang sorang..wae tak dapat datang.


Are dengan baby die..Aisy sangat comel ok..ni adalah baby 1st dalam geng fab6us taw..kira nye dia ni abang long la.

Lepas ni, bulan September lagi sorang geng fab6us nak menamatkan zaman bujang.masa cepat sgt berlalu...rase masih kebudak-budakkan lagi mase study dulu tetiba semuanya da nak jadi bini orang and mak budak da..

Okla nanti jumpe lagi kat next entry okay..




No comments: