Aug 14, 2013

Raya 2013

Assalamualaikum...

ahaiii...lama rasanya tak berkarya kat blog tersayang ni....selama ni...hanya blog walking je..kemalasan nak taip entry tu besar nau....hari ni baru la terasa rajin untuk taip entry pasal raya...sebab bila raya dia punya story banyak sikit...tapi aku kalau nak cerita..cerita sikit je la kan...

raya tahun ni adalah raya pertama bergelar seorang isteri and beraya bersama suami...and dapat gak la merasa gaduh-gaduh manja masa berbincang nak raya mana dulu untuk tahun ni...kalau dulu kita just follow parents masing-masing...sekarang ni da ada 2 family,,,kenalah pandai bahagi-bahagi masa and buat perancangan supaya takde yang tarik muka nanti...huhu..so tahun ni beraya dirumah aku dulu..yeay!!...merasa la rendang ibu den yg sodap tu...yang pasti rendang daging...bukan rendang ayam...cuz cannot go..al maklum la pembawakan budak...kerenah macam-macam..hehe...after sembahyang raya dalam tengahari pulang ke kampung husband dokek Rembau most wanted...naseb baikla dekat je yop...kat Rembau sampai raya ke 2 je la...kemain ramai yang datang kampung wan dia ni...ponat melayan tetamu yg datang tak putus-putus...and ni adalah pengalaman pertama aku bila melayan tetamu yang terlampau ramai dalam satu-satu masa....tapi happy sebab meriah...raya ketiga pulak balik Muar...raya kampung ayah aku pulak...kiranya raya tahun ni...tak berhenti berjalan..syiookkk woo..

family belah aku...tapi tak complete sebab abang aku beraya di JB..uhukss
Raya Pertama

 bersama adik

kami suami isteri..tahun ni tema hijau..hulllaahup..


bergambar kat kedai mee bandung Muar, Tanjung Agas...kat sini memang meletopp mee bandung dia...
perkara wajib kalau balik muar...mesti singgah kedai ni..

raya masih panjang lagi...so lepas ni..kita sambung story raya lagi ye..

Selamat Hari Raya Aidilfitri..



2 comments:

Dilla Delaila said...

intan sep sep.aku hijau jugak tema tahun ni.
pastu ni tahun kedua aku beraya kampung husband.
Sebab kitorg dua dua mak ayah ade kampung atok nenek lagi.
so turn kitorang gilir2 dua tahun sekali baru tukar..
hehehe
jaga baby dlm tummy tu elok2.....

selamat hari raya maaf zahir batin intan

Unknown said...

hehe....sep.sep...wokey beb...tenks taw