Jun 19, 2013

Majlis Resepsi

Hye...Hye..Hye...

Seperti yang dijanjikan..meh aku nak story tentang majlis resepsi aku..

Majlis resepsi aku  berlangsung 25 May 2013 di dewan perumahan polis desa tasik..bertemakan biru turqoise pada mulanya...tapi bile warna tu susah sangat nak jumpe,,,aku on je dengan kaler biru lembut...then baju resepsi aku pilih kuning + biru...janji ade biru sikit-sikit..semata-mata mau ikot tema...aku bersanding sekali dengan abang aku sebab dia nikah awal seminggu dari aku...so buat sekali jela and jimat...huhu

Saudara-mara terdekat datang malam sabtu tu...penuh satu rumah...nak duduk pun takde ruang...punyalah ramaikan...nasib baik ada pasang kemah kat bawah...bolehla mereka duduk lepak-lepak kat bawah tu..
masa majlis aku ni takde tepung tawar..hanya bersalam-salaman sajoo...and paling terkejut family aku ramai giler berpusu-pusu naik atas pentas nak bersalaman....sebelum-sebelum ni takdela dorang bersemangat macam tu...huhu

Anyway..jom tengok gambar sepanjang majlis...gambar aku amik dari kawan aku and dari photographer aku sikit...

me+husband and officemate...sporting giler, dalam ni tak semua yang ada...thanks korang sudi datang and banyak membantu dalam menyelesaikan misi ni....hoyekkk..=)



yang atas ni gambar dari photographer aku - kitasenyum Photography


gambar masa kat meja beradab...amek gambar skema giler..
-  abang+wife & me+husband -


Alhamdulillah...majlis berjalan lancar and selesai pukul 4 petang..lepastu kami photoshoot outdoor plak..
sangat-sangt penat tetapi gembira...Ibu and ayah terima menantu 2 orang sekali gus...bertambahlah ahli keluarga aku...semoga ikatan perkahwinan ni diberkati and bahagia hingga akhir hayat..Insyallah..


Bridal - Nuriezam Bridal
Photographer - kitaSenyum Photography

No comments: