Jun 5, 2013

dari Cik ke Puan

Assalamualaikum,,,,

hye2...da lame giler rasenye tak menulis....tup.tup.tup entry kali ni..status aku da pun bertukar dari Cik Intan ke Puan Intan..sekejap je masa berlalu...ketika masih berdebar-debar menghitung hari bertukar status tu,...aku hanya blog walking je ke blog-blog bride 2 be...terasa kemalasan giler nak menghapdet blog ni..huhu

and pada 24/5/2013 hari tu...aku sah bergelar Isteri kepada Farhan...macam tak percaya je weh...tapi tu la hakikatnya...and kalau korang nak taw...kiteorang bernikah dalam keadaan hujan yang lebat + ribut pastu ngan banjir plak kan...bayangkanla...hati aku time tu da berdebar je...sebab takutla pape jadi kan...and Alhamdulillah...semuanya selamat....=)





Special thanks to kitaSenyum as our photographer =). highly recommended

next entry nanti aku uploadkan pic resepsi and bertandang pulak okay...thanks for reading...

2 comments:

Mazaya J. said...

Tahniah intan!!!

Unknown said...

tq =)